اعلام برنامه‌های گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در مشهد بازدید تولیت آستان قدس رضوی از پروژه‌های عمرانی حرم امام‌رضا(ع) بارگاه منور رضوی، غرق در ماتم و نیایش در سوگ شهادت ثامن‌الحجج(ع) «انتظار»؛ سرمایه بشر برای ساخت جامعه مهدوی دکتر حسن انصاری: راه اصلاح و نوگرایی دینی از فقه و اجتهاد فقهی شروع می‌شود ارائه خدمات ویژه به زائران در مسیر‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع) صحن و بارگاه ملکوتی رضوی در روز زیارتی امام‌رضا (ع) رنگ عزا به خود گرفت | چرا ماه ذی‌القعده را ماه امام‌رضا (ع) می‌نامند؟ ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در روز زیارتی امام رضا (ع) اعلام شد آداب بیست و سوم ذی القعده روز مخصوص زیارتی امام رضا (ع) + اعمال و ادعیه «شب شعر مکتب خدمت» نقش تبیینی در شناخت چهره شهید جمهور دارد ویژه برنامه‌های حرم امام رضا (ع) در روز زیارتی شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) تلاش برای نجاتِ اسناد شهدای دفاع مقدس مسئله اول آزادگان جهان چگونه در زندگی روزمره، حضرت پیامبر(ص) را الگو قرار دهیم؟ رئیسی عزیز مظهر اخلاص بود نیمی از زائران ایرانی به عربستان رسیدند (۹ خرداد ۱۴۰۳) آن مرد با باران آمد حرم امام رضا(ع) بعد از انقلاب اسلامی چه تغییراتی کرد؟ سلام علیکم بما صبرتم چند پیشنهاد برای آنکه در طول روز به یاد امام‌رضا(ع) باشیم
سرخط خبرها

کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود

  • کد خبر: ۲۲۵۲۹۴
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
کلینیک مجازی مرکز مشاوره آستان قدس در سال جاری راه اندازی می‌شود
مدیر مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی گفت: درصدد تأسیس کلینیک مشاوره‌ی مجازی آستان قدس رضوی هستیم که در آینده‌ی نه چندان دور افتتاح خواهد شد و تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت اجرایی داشته است.

رضا آذریان در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: اهمیت مشاوره‌ی حضوری بر کسی پوشیده نیست و بر این موضوع تاکید داریم، اما گاهی شرایطی پیش می‌آید که مراجع امکان حضور ندارد لذا درصدد تأسیس کلینیک مشاوره‌ی مجازی هستیم که در آینده‌ی نه چندان دور افتتاح خواهد شد تا به تمام افرادی که خواستار دریافت مشاوره از آستان قدس رضوی هستند ارائه‌ی خدمت داشته باشیم.

آذریان اضافه کرد:یکی از نیاز‌های جامعه امروز این است که خدمات را به سمت بهترین حالت ارائه سوق دهیم؛ گاهی افراد امکان حضور در کلینیک‌ها یا استفاده از خدمات در حرم رضوی را ندارند و از مشهد مقدس دور هستند یا حتی خارج از کشور زندگی می‌کنند، لذا خدمات را به سمتی سوق داده‌ایم که بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: این کلینیک مجازی تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت اجرایی داشته است و تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود. در این کلینیک ما خدمات مشاوره را به صورت متنی، تلفنی، تماس تصویری ارائه می‌کنیم و با راه‌اندازی این مرکز می‌توانیم خدمات مشاوره را به همه افراد در سراسر کشور ارائه دهیم، حتی پیش‌بینی می‌شود به صورت بین‌المللی این خدمات ارائه شود. این کلینیک می‌تواند گستره بین‌المللی داشته باشد و به زبان‌های مختلف نیز در آینده خدمات مشاوره‌ای ارائه دهد.

مدیر مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی به رشد مجموعه‌های خدمات مشاوره در ۲۰ سال اخیر در مشهد نیز اشاره کرد و افزود: معتقدم بیش از انتظار ما این رشد اتفاق افتاده است. به عنوان مثال در سال ۱۳۷۶ در مشهد تعداد مراکز مشاوره به انگشتان دست هم نمی‌رسیدند، اکنون شاید بالغ بر ۱۰۰ دفتر و مرکز مشاوره در مشهد وجود داشته باشد و این نشان می‌دهد مردم این خدمات را پذیرفتند و نیاز دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->